Доставка та оплата
Обмін та повернення товару здійснюється згідно закону України про захист прав споживачів та Постанови КМУ від 19.03.1994 №172, якою визначено перелік товарів належної якості, що не підлягають поверненню. В цьому переліку є продовольчі товари.
Відповідно до даних нормативних актів обміну чи поверненню підлягають тільки продукти харчування неналежної якості. На вимогу покупця може бути здійснено обмін або повернення сплачених коштів.
- Якщо у вашому будинку не працює ліфт, доставка можлива лише до 5-го поверха.
- Запізненням вважається замовлення, час очікування якого перевищує 9 хвилин.
- Допустиме відхилення ваги продукції становить ±3% від заявленої ваги меню.
- При замовленні "на зараз", замовлення може бути доставлене раніше запланованого часу.
- Якщо кур'єр прибув за адресою, а клієнт не виходить на зв'язок - кур'єр буде очікувати протягом 10 хв. Якщо клієнт не вийшов на зв'язок за цей час - кур'єр їде далі.
- При замовленні в лікарню доставка виконується тільки до ресепшену.